joi, 2 august 2018

Cochilia mecanica




Am cucerit tot De la dunele de nisip Din ochii mei arsi De vreme Pana la gropile de langa tamplele Ce imi tresara La fiecare cantat al santierului dimineata Am cucerit muntii mei Pe razele coastelor Si-am invatat sa imi iubesc Uratele poveri moi Cersind atentia prostimii Nu am gasit un singur fir de par Care sa nu mi se inchine Cand vin cu mestesuguri noi Si vechi Sa il fac sa stea drept Ori sa il ard pana devine aramiu Mi-am pus la punct fiecare geana Am indreptat fiecare os Ca un catarg in bataia furtunii Am stat dreapta in fata fulgerelor Si le-am lasat sa ma raneasca
Am cucerit apele obrajilor biciuiti Si aurul urechilor strapunse De regele Midas Am cucerit tot Cotropitoare forta asupra mea Am fost tot eu si fara mila Am cazut rapusa inaintea Acestei inimi gentile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu